Sunday, December 19, 2010

Dah Siap!

Bismillahirrahmanirrahim,
Fuh, setelah lama bertungkus lumus untuk menyiapkan blog nih, akhirnya...tersiap jugak..terima kasih atas bantuan adikku fateahah..syukran ye dik..

Sebenarnya, bukan ape, tertarik dengan cara dan bicara adikku dalam segala luahan hatinya tentang hidup yang mengajarnya didalam blognya. Jadi, aku pun terfikir nak buat jugak..mana tahu, kata2 yang dirungkai berpetikkan board berhuruf di laptop nih boleh menyentuh hati yang kehausan Cinta Ilahi..Insya Allah, aku akan cuba sedaya upaya memperkenalkan Biah Soleha walau dalam blog..huhu..

Dua tiga hari nih, asyik banyak sangat makan..murah rezeki ibu dan ayah..Alhamdulillah..Tapi, yang seeloknya, biarlah kita kurangkan makannya ye..biar mudah Ilmu masuk, syaitan pun susah sikit nak hinggap. Tapi, kalau banyak makannye, almaklum senang sangat lah nak bertapak syaitan uh.."polan..tidurlah..dah kenyang tu..sedap je tidur nih,,hehe"..macam2 lah lagi alasan yang depa gunakan..A'uzubillahi minassyaitanirrajim...(biar jauh sikit syaitan nak mari)

Hm..buat masa ni belum ada yang menarik untuk aku ceritakan. Oh, tentang nama yang tertera pada blog tu mungkin ada yang berfikiran pelik..kenapalah letak nama ayam..nak berniaga ka? hehe..ada lah kisahnya disebalik tu..(sibuk je)

Baiklah, disini dahulu. Ingatkan nak berceloteh panjang. Tapi ibu nak guna laptop nak melepaskan kerinduan pada Zumanya.. huhu..salam alaik..

No comments:

Post a Comment